Witam Państwa serdecznie na stornach internetowych Specjalistycznego centrum Stomatologicznego ” HIPOKRATES ”
Poniżej przekazujemy najważniejsze informacje na temat wizyt w naszym Centrum. Zmieniające się ustawodawstwo wymusza na nas przygotowywanie coraz to nowych dokumentów. Pod względem ilości danych , które musimy od Państwa uzyskać nie sądzę, żeby coś się zmieniło na plus – prawdopodobnie będzie tych danych, zgód, formularzy, etc. coraz więcej. Większość dokumentów będzie niestety wymagała podpisu z Państwa strony .
Szanujemy Państwa czas i staramy się wizyty rozpoczynać punktualnie. Niestety medycyna rządzi się swoimi prawami i lubi zaskakiwać. W takich sytuacjach rozpoczęty zabieg musimy doprowadzić do końca . Może się to wiązać z koniecznością wydłużenia poprzedniej wizyty i niewielkim opóźnieniem. O większych opóźnieniach asystentki starają się Państwa informować na bieżąco telefonicznie. W takich sytuacjach prosimy o wyrozumiałość.
Szczególną prośbę mamy do pacjentów, którzy pojawiają się u nas po raz pierwszy.
Ze względu na konieczność założenia kartoteki, wypełnienia ankiety zdrowotnej oraz innych dokumentów prosimy o pojawienie się
około 5-10 min wcześniej.
Z uwagi na wymogi prawne prosimy mieć przy sobie dokument potwierdzający tożsamość oraz PESEL. Może to być legitymacja szkolna, paszport, dowód osobisty.
Bardzo ważne są dla nas ewentualne schorzenia na jakie Państwo cierpią, przebyte zabiegi oraz leki jakie Państwo przyjmują – proszę zabrać z sobą dokumentacje na ten temat i poinformować lekarza.
Pacjentom do 18 roku życia musi niestety na pierwszej wizycie towarzyszyć rodzic lub opiekun prawny, który swoim podpisem potwierdzi dane w ankiecie zdrowotnej oraz wyrazi zgodę na leczenie.
Pacjentów pierwszorazowych z bólem (nie umówionych wcześniej na wizytę) chcielibyśmy poinformować , że czas potrzebny na właściwą diagnostykę oraz udzielenie pomocy to zwykle co najmniej 60 min.
Rzadko dysponujemy takim przedziałem czasowym pomiędzy umówionymi pacjentami i zwykle nie jesteśmy w stanie od razu udzielić pomocy. W miarę możliwości staramy się znaleźć wówczas rozwiązanie ale nie zawsze się to udaje.
Standardowo leczymy wg. wcześniej ustalonego planu oraz harmonogramu wizyt. Wizyty są potwierdzane przez asystentki dzień wcześniej .
W przypadku nieobecności pacjenta na potwierdzonej wizycie bez wcześniejszej informacji z jego strony w uzasadnionych przypadkach pobieramy opłatę uiszczaną z chwilą umówienia terminu kolejnej wizyty .
W przypadku takich dwóch nieobecności pod rząd zwykle niestety rezygnujemy z leczenia .
Prosimy na wizytę przychodzić maksymalnie z jedna osoba towarzyszącą żeby uniknąć tłoku w poczekalni.
Panie prosimy o zmycie szminki do ust.
Na miejscu dysponujemy prywatnym monitorowanym parkingiem.
ZAPRASZAMY!